29 Mart 2013 Cuma

İzmire Gelmeden az önce


Şu kadarcık şey 2 haftada mı yapılır?

Ama nihayet bitti ve de çok güzel oldu.  Tibet de beğenir umarım. Uzaktan baktıkça çok heyecanlanıyodu kuzucuk, oynamaya başlayınca ne yapıcak merak ediyorum. İzmire gidiyoruz diye bi acele bu sabah bitirdim aslında daha çok şey yapasım vardı üstüne ama buna da şükür diyorum:)


Halıyı 4 farklı kumaşla yaptım Tibetin ilgisini çekebileceğini düşündüğüm. Bir rengi oyuncak takmak için bıraktım. Hangisini daha çok severse onu bağlarız diye.


1 kare tabiî ki de deniz temalı oldu, balığın içine naylon diktim haşır huşur yapıyo, benim bile oynayasım geliyo,onu ucundan kumaşa diktim. Deniz atı ve yengeci zikzak dikişle diktim. İçine kıvırıp yapmak zor geldi,zaten böyle çok daha sevimli oldu.


Üçüncü kareye küp yaptım içine yumurtanın sürprizini koydum onun içine de küçük düğmeler. Dikdörtgen, üçgen ve dairenin içlerini hafif kabarık dursun diye doldurdum.


Dördüncü kareye de tren ve araba yaptım. Araba yine zik zak dikişli ama treni 2 boyutlu yaptım ucundan tutturdum kumaşa.


Halının arkasını da 2 farklı kumaşla kapladım. Bunları tersten birbirlerine dikip çevirdim, sonra önce en dıştan zikzak diktim,daha sonra her bir karenin çevresini kabarmaması için bi daha zikzak diktim.Bence çok da güzel oldu.
Halımızı da aldık yanımıza nihayet İzmir'deyiz. Tibetcik daha oyun halısıyla tanışmadı, merak ediyorum ne kadar duracak üzerinde çünkü artık geri geri gitmeler başladı, e ne kadar da kucakta dolaşmayı sevdiğini söylemiştim. Bakalım olmadı Gülşah'ın bebeğine:)
Yazıyı yazmak bu saati buldu,babanesiyle dedesi geldiler Tibet'i görmeye. Gülşah teyzesi geldi, Pınar teyzesiyse doğumgünü hazırlıklarında bu aralarda. O gelemedi,biz de gidemedik. Çok merak ediyorum Demir Tibet'e ne yapıcak. Yarını iple çekiyoruzz..

1 yorum:

  1. Çok güzel bir oyun halısı olmuş. Hazır satın aldıklarımızdan eksiği yok fazlası var. Gerçekten ellerinize sağlık.
    Elif,
    (minikdinozor.blogspot.com)

    YanıtlaSil