30 Mayıs 2013 Perşembe

Oyuncaklarım

Bu aralar Tibet'le vakit geçirmekten el işlerine pek vakit ayıramıyorum belki ama ben bi zamanlar çok güzel şeyler yapardım:(
Onları paylaşmak istedim. Malum inşallah gelecek 3 tane bebeğimiz var, onlara da bunlardan yapmak istiyorum..


Çekiç ve ingiliz anahtarı yapmak hem çok kolay hem de çok keyifli. Ama keşke içine ses çıkaracak bişeyler de koysaymışım. Ablam söylemişti bana Tibet'e yaparken de zor geldi uğraşmadım ama bi zaman sonra oyuncağın sesli olması daha ilgisini çekiyormuş onu anladım. Şimdi bunların yüzüne bakmıyor.


Bu tatlı kedinin kalıbını 2 sene önce internetten indirmiştim. Şu an bulamıyorum paylaşamadım sizinle. Elimde saklı var ama internet kaynağı yok malesef. Ben mi yanlış yaptım bunu bilmiyorum ama kafası hareketli olmuştu bu kediciğin. Bu güzel kedi de Zeynepciğin ellerinde eskimiştir..


Ve işte en sevdiğim zürafam. Bunu kimselere veremedim. Düşünün Demir'e bile veremedim. Nasip oldu Tibet'e kaldı, ya da bana:)


Bu fil de Doğacığımın ellerinde eskidi. 


Bunu da bi sitede görmüştüm de ondan esinlenip yapmıştım. Onur'un arkadaşının kızına 40 gezmesinde hediye ettim. Yumurtaları bu bebeğe dolayarak.


Bu yaptığım ilk bez bebek. Canım Gülşah internetten hiç satış yapamamıştım o zamanlar, o yüzden bana sürpriz bunu kendine almış. Bakalım belki kızı olur da onun yumuşak ellerinde eskir bu da..


Bu da Nermin daha hamile değildi ama senin de oğlun olursa ona da yapcam dedim ki 2 ay sonra haber geldi Batu geliyormuş:)


Bu da ikinci bezbebek, erkek olsun istedim bunun da. Tibetin odasında süs oldu. Aslında bir tane de pantolunlu kız bebek yapmıştım. Berenciğime hediye ettim onu da ama fotoğraflamayı unutmuşum malesef ki.


Bu da sipariş üzerine yaptığım erkek kızıl bebek. Ama çok güzel oldu gerçekten de.


Tibet'in odasına kapı tutacağı olarak yaptım bunu da. Hatta Gülşahın düğünü sonrası arabada tamamladım yolda.


Bu filden Tibet'e de yaptım. Vesile teyze sağolsun zürafayla ikisinin kalıbını ondan almıştım. İyki de almışım.


Bu da Tibetimin arabası. Tabiki de plakası 35:)


Kaç yıl önce Yaren'e yapmıştım bu kaplumbağadan. Neyse ki ölçüleri atmamışım Tibet' e de yaptım ama dayanamayıp gelen bi çocuğa hediye ettim:)


Bu Demir'e yaptığım ilk hediye oyuncaktı. 
  

Bunlar da Demirin oyuncakları.

Daha da fotoğraflamayı unuttuğum dahası vardı. Hepsi de sevdiklerimin ellerinde eskidi. İnşallah bundan sonra da gelecek bebeklerimize ki şu an 3 tanesi yolda yapabilirim Tibet izin verirse:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder